J:

Haa, sainpahan kirjatutkielman alkuun... Nyt vähän töksähtelee mutta joku ilta saan varmaan paremmin aikaa tehdä sitä!

Kyseessä siis tämä kirja:

pmvitt2.gif

Mun mielestä aika hauska, leffa ei lähellekkään niin hyvä.


binda, binder, band, bundit - sitoa
skrika, skriker, skrek, skrivit - kirkua

EI mulla ole huomenna ruotsin verbikoe ei..:(((

R.I.P pespsodent kumisysteemiharja joka poistaa värjäymiä<3
Hammasharja josta kerroin aikaisemmin on kuollut. :( Kaverin koira söi sen. Ihmeteltiin että mikä vuffella roikkuu suusta niin mun harjahan se oli. Myöhemmin löydettiin harjaosa lattialta limaisena. Toivottavasti tuli hauvalle puhtaat hampaat, ehkä valkastuki myös vähä ku sitä pureskeli.

Mut HEI, semmosta sattuu, noin ois voinu käydä ihan hyvin meilläkin (marsut on syönyt kaikkea akkulatureista villasukkiin)


Pikkuveljen 9 v suusta: "tytöillä on pienet aivot.tai oikeestaan, ainakin sulla on aivot rusetilla!!!!!"
Kiitti rakas pikkuveli!!
 
Me tapellaan veljien kanssa jatkuvasti... Ne on aina kiljumassa mulle et kuuntelen liian isolla HUONOA musiikkia ja varsinkaa siitä ne ei tykkää ku laulan mukana. Mulla taas riittää kiljumista kun 15-vuotias pikkuveljeni puoli 11 aikaan illalla soittaa vielä sähköbassoa! siiis haloo, mun kauneusunet ei pääse alkuun ollenkaan...
Mut on niissä jotain kivaakin. Kai. Pitää vähän aikaa miettiä.  Jos tulee mieleen niin kirjotan siitä ehkä joskus.  JOS tulee mieleen.


KIRJOITTELEMISIIN <3


iso J

ps. lukiolaiset, älkää stressatko, ens viikolla koeviikko (ainakin viisjaksojärjestelmäisillä)